Sabtu, 14 Januari 2012

awak anugerah terindh yang pernah saya ada..

awak,hari nie awak nmpk serabut ramai orang kutuk,tapi ada gak haty yg puji, jadi u can just count on me,
awak hari nie awak senyum dkt saya , tapi saya elak sebab tak nak pengsan..
awak hari nie awak dtg kelas saya, tapi saya wt bodoh jer, pdahal bumi nie dah mcm xcukup garviti..
awak hari nie awak nmpk comel , ramai yg puji.  TAPI  saya puji dlm hati jer. pdahl nk puji sekuat hati..
awak hari nie  saya senyum dkt awk, tpy awk jln jer dpn saya , jdi senyum apa gune..
awak hari ni saya tgur awk, tapi saya tgur awak dlm hati so awak xpernah dgr the gud lucks n take care ary2,
awak hari ni kter ddk semja, tapi rcer mcmJUAH GILER, pdhl tak smpai sedepa..
AWAK hari nie awak beratur belkng saie,tpi saie x tau nk tgur awk ape,so saie bla mcm tue jer..
awak hri nie berubh situasi,tpi saie still disnie, pdhl dh kosong x berisi,
awak hri nie nmpk awk dari MAcD ,tpi awk dh xmcm dlu so saie berdiam diri.
Hari nie saie dh jnji nk pergy tpy knpe saie xoley..?awak hri nie saya mnyesl ade ego yg tinggi, tpi dh xder harapn, jdi nk xnk terkpase sendry..
hari nie hari terakhir saya nmpk awk tpy awk lnsung xtoleh awk fokus jer dkt tv tue...
awak hari  nie saya tgok gmbir kiter senyum, tapi gambar tinggl gambar, nk buang sayg nk simpan syg.....
awak, esok antara kita ada"balai berlepas" esok... tiada esok untuk awk, esok juga.. tida esok untuk awk..,
awak semoga suata hari naty saya menginsafi diri, xnk ade ego tinggi lagi,wt saket aty..
awak, sebelum saya pergy hri ini dkt snie, saya jnji semua ni tuk awk,sebab kenal awk anugerah terindah yg pernah saya miliki, terima kseh awk :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan