Jumaat, 13 Januari 2012

I FINALY FIXIE IT.

AKU,menagis bukan kerana aku memerlukan,bukan kerana aku mahu kau kembali paa ku tetapi akhirnye aku menyedari aku terpakse belajar utuk melepaskan kau perg

Aku akhirnyer dapat menerima perpisahan kita dan benar-benar percye bahawa aku boleh hidup tanpa mu. aku akhirnyer dapat menerima trajidi cinta kite. kemudian kau tersenyum padaku dan merosakkan segala-galanye. aku temas dan jatuh cinte sekali lagy padamu.!

SOAL HATI TIADA UNDANG-UNDANG APATAH LAGI PAKSAAN..

Tiada kasih yang lebih manis dari kasih cinta dan tiada kasih yang lebih ngeri dari putus cinta..

cinta yg sejati ialah apabila kite masih termampu tuk tersenyum,sambil mendoakn kebahgiannye walaupun kerana terpkse melepasknnyer  pergi,

org yg ptus cinte sering kali berakhir dgn air mate..
CINTA YANG TAK BERBALS ITU IBART LAYANG2 PTUS TALINYE.. :(
.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan